تخلیه ملک اجاره ای

پرسش

سلام و عرض ادب ما ملکی رو به مدت یک سال اجاره دادیم و از یک ماه قبل در حضور صاحب آژانس املاک با مستاجر تماس گرفته شده که خانه رو تا روز پایان قرارداد تخلیه کنه و اون هم گفت باشه و بعد از گذشت چند هفته قبل از اتمام قرارداد در حضور صاحب آژانس املاک با ایشون تماس گرفته شد که بیا و نصف پول رو دریافت کن و بعد از تخلیه هم نصف دیگر رو که ایشون گفتند به هیچ وجه تخلیه نمیکنم و این درصورتی هست که خودمون قصد ساکن شدن در اون ملک رو داریم و پدرم هم مستاجر هست و تقریبا مهلتش داره به پایان میرسه و همچنین ایشون از چند روز گذشته مزاحمت و آزار و اذیت برای ما ایجاد کرده و اینکه چند نفر بیشتر از تعداد ذکر شده در خانه زندگی می کنند. چطور میتونیم ایشون رو از ملکی که به اون نیاز داریم بلند کنیم؟ آیا میتونیم؟

پاسخ مشاور

پس از پایان مدت قرارداد، در صورتی که قرارداد شما توسط دو شاهد امضا شده باشد، می توانید از شورای حل اختلاف درخواست صدور دستور تخلیه را بگیرید. 

آیا پاسخ به پرسش حقوقی برای شما مفید بود؟

به مشاوره رایگان حقوقی ای نیاز دارید؟درخواست مشاوره رایگان

با توجه به پیچیدگی مسایل حقوقی و قانونی پیشنهاد ما این است که همواره از وکلا و کارشناسان متخصص مشورت بگیرید. بدیهیست پایگاه صلح هیچ گونه مسوولیتی از بابت استفاده شما از اسناد و مشاوره های منتشر شده در سایت بر عهده نمی گیرد.