تصویب‌نامه درخصوص تقسیمات کشوری در شهرستانهای جم،کنگان در استان بوشهر

تصویب ‌نامه درخصوص تقسیمات کشوری در شهرستانهای جم، کنگان در استان بوشهر
مصوب 1397,12,05

هیأت وزیران در جلسه 5 /12 /1397 به پیشنهاد شماره 103506 مورخ 12 /6 /1397 وزارت کشور و به استناد ماده (13) قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری ـ مصوب 1362 ـ تصویب کرد:

1 - روستاها، مزرعه‏ ها و مکان‏ های لاورده، لاورگل، هفت ‏چاه و سه‏ چاه از دهستان جم بخش مرکزی شهرستان جم در استان بوشهر منتزع و مطابق نقشه پیوست شماره (1) که تأیید شده به مهر دفتر هیئت دولت است، به دهستان طاهری بخش مرکزی شهرستان کنگان در استان یاد شده ملحق می ‏‏شود.

2 - محدوده جغرافیایی دهستان طاهری بخش مرکزی شهرستان کنگان مطابق نقشه پیوست شماره (1)، اصلاح می‏ شود و مرکز آن به روستای پرک تغییر می ‏یابد.

3 - دهستان تمبک به مرکزیت روستای قلعه‏ میان از ترکیب روستاها، مزرعه ‏ها و مکان ‏های قلعه‏ میان، هنویز، سایت اختر و منطقه ویژه پارس جنوبی شماره (3)، مطابق نقشه پیوست شماره (2) که تأیید شده به مهر دفتر هیئت دولت است، در بخش مرکزی شهرستان کنگان ایجاد می ‏شود.

4 - دهستان شیرینو به مرکزیت روستای شیرینو از ترکیب روستاها، مزرعه‏ ها و مکان ‏های شیرینو، لاورده، لاورگل و شصت‏ پیچ، مطابق نقشه پیوست شماره (1)، در بخش مرکزی شهرستان کنگان ایجاد می ‏شود.

5 - بخش سیراف به مرکزیت شهر سیراف از ترکیب دهستان ‏های طاهری و شیرینو در شهرستان کنگان ایجاد می ‏شود.

معاون اول رئیس جمهور - اسحاق جهانگیری