سلام روز شما بخیر من چکی دست کسی دارم که با مراجعه به بانک 50 درصد مبلغ رو مطالبه کرد و بابت مابقیش گواهی عدم پرداخت گرفته، بهش گفتم بهم مهلت بده پرداخت می کنم میگه نه میخام شکایت کنم آیا قانونی وجود ندارد که به من مهلت بده؟
سلام روز شما بخیر من بابت سفته ای به مبلغ 18 میلیون از صادرکننده تو شورای حل اختلاف شکایت کردم، طرف اومده گفته سفته بابت ضمانت بوده و من کلاً بهش 9 میلیون بدهکارم شاهدم دارم، اما شورا نپذیرفت رأی به نفع من صادر کرده حالا اعتراض کرده بره دادگاه، خواستم بپرسم من مبلغ 12 میلیون پرینت حساب دارم که بهش پرداخت کردم و مابقی رو هم دستی دادم، چه دفاعی کنم؟