رییس پلیس پایتخت : در واکنش به برخورد نامتعارف ماموران پلیس با یک دختر جوان در تهرانپارس، جانشین کلانتری و مامور خاطی عزل و بازداشت شدند. 
 
 
raiispolisteh.jpeg (41 KB)
 
 
 سردار حسین رحیمی درباره ماجرای درگیری در پارک پلیس تهران گفت: ساعت 16:30روز اول تیرماه در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام شد که عده‌ای جوان در وضعیتی نامناسب در پارک پلیس تهران شئونات اسلامی را زیر پا گذاشته‌اند. هنگامی که مأموران ما در محل حاضر شده اند، متوجه شدند این افراد وضعیت و رفتار عادی نداشته و به طور کامل نیز کشف حجاب کرده بودند. ماموران ابتدا به این افراد تذکر دادند که ایشان به ذکر قانونی ماموران توجه نکردند و با مأموران درگیر شدند. سردار رحیمی درباره سرنوشت این افراد اضافه کرد: پنج نفر شامل سه مرد و دو زن جوان در بازداشت پلیس هستندکه جرم آنها خودداری از اجرای دستور پلیس، درگیری با مأمور، هنجارشکنی و کشف حجاب است.
وی درباره اینکه آیا با مأموران متخلف نیز برخورد شده است؟! بیان کرد: جانشین کلانتری و یکی از مأموران کلانتری در این ماجرا بازداشت و از سمت خود عزل شده‌اند.رحیمی دلیل استفاده نکردن از مامور زن را عدم اطلاع دقیق از وضعیت مجرمین دانست.(منبع خبر: ایسنا)