وکیل کوهپایه زاده اظهار داشت: یکی از برنامه‌ های هیات مدیره آتی کانون وکلای مرکز باید تحقق انتخابات این هیات مدیره به صورت الکترونیکی باشد.

 

2026056.jpg (79 KB)

 

رسول کوهپایه زاده اصفهانی وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای مرکز در رابطه با این موضوع بیان کرد: با توجه به شرایط و مقتضیات روز حتما ایجاب می کند ما از نحوه رای گیری و انتخابات سنتی به سمت انتخابات الکترونیک گام برداریم.

وی ادامه داد: این مهم چندین سال است که مورد تاکید و توجه همکاران محترم بوده و زیر ساخت‌های آن فراهم شده اما متاسفانه تا امروز محقق نشده است و ایراد جدی بر نحوه انتخابات هیات مدیره کانون مرکز به صورت دستی و سنتی است که این امر هم میزان مشارکت را کاهش می دهد و هم  حقوق مسلم سایر همکاران وکیل در استان های سیستان و بلوچستان و هرمزگان و سمنان را  تختیش می کند و آنها مجبورند برای شرکت در انتخابات رنج سفر و مشکلات رفت و آمد را برخود هموار سازند.

کوهپایه زاده اضافه کرد: با اتفاقی که الان رخ داده لازم است که این موضوع بصورت جدی در دستور کار باشد و یکی از برنامه‌های هیات مدیره آتی کانون وکلای مرکز باید تحقق انتخابات هیات مدیره به صورت الکترونیک باشد./ ایسنا