محمد امامی تهیه کننده سریال شهرزاد و از متهمان پرونده بانک سرمایه، در چهارمین جلسه دادگاه خود اظهار داشت: به بیت‌المال یک ریال بدهکار نیستم که هیچ؛ طلبکار هم هستم.

 

2800397_149.jpg (93 KB)

 

متهم امامی در ابتدا جلسه در رابطه با سریال شهرزاد و بازیگران این سریال بیان کرد: از ظلم بزرگی که در حق بازیگران شریف سریال شهرزاد شد و از آنها به دلیل همه توهین‌هایی که به خاطر من صورت گرفته بود، با تمام وجود عذرخواهی می‌کنم و از نامه حمایتی که برای مرخصی من نوشتند کمال تشکر را دارم و از اینکه به خاطر این نامه مورد حمله رسانه‌های قرار گرفتند عذرخواهی می‌کنم.

وی ادامه داد: من از کودکی کار کردم و ساخته‌ام و می سازم. تشنه شهرت نبودم و نیستم و از دقایق زندگی برای تحقق رویاهایم استفاده کردم و کارنامه‌ام، مستندترین متن دفاعیه من است. من از سال 90 تا 98 وام تولیدی و ارز دولتی نگرفتم، بالاترین رتبه آی ام دی بی در سریال های بخش خصوصی را دارم، با تمام اجحافی که به من رفت جام شوکران را نوشیدم و امروز در محضر دادگاه هستم.

متهم امامی اضافه کرد: از سال 95 تا امروز نامه‌های متعددی را برای مسئولان بانک نوشتم و املاکم در بهترین نقاط تهران و لواسان را به نام بانک زدم. بنده در سال 95 در جشنواره کن بودم که رییس شعبه اسکان بازداشت شد. در تیر ماه نیز زاهدی بازداشت شد و در مرداد ماه نیز خانواده غندالی بازداشت شدند. مهر نیز خودم بازداشت شدم و سپس آزادم کردند و به کانادا رفتم و بازگشتم در نتیجه هیچ دلیلی نداشت تا با این لباس در اینجا حاضر باشم. ارزش املاک من چندین برابر بدهی‌هایم است.

وی خطاب به قاضی مسعودی مقام گفت: شجاعت شما در این است که بگویید در این صد آدم که محکوم کردم، راجع به یک نفر اشتباه کردم، من به بیت‌المال یک ریال بدهکار نیستم که هیچ؛ طلبکار نیز هستم و حاضرم این ادعا را اثبات کنم، بهترین ملک را دادم و سون را تسویه کردم، من به بانک علاوه بر ملک، پول نیز دادم.

در ادامه نماینده دادستان ضمن قرارگیری در جایگاه گفت: در شرکت سون، اساسا گزارش اعتبار سنجی ندارد و صرفا بر اساس تبانی تسهیلات داده شده است. در واقع آقای امامی در ظاهر تسویه می‌کرد درحالی که همه این‌ها کذب است.

در آخر جلسه، قاضی مسعودی مقام با اعلام ختم جلسه دادگاه اعلام کرد که جلسه بعدی دادگاه روز چهارشنبه برگزار می‌شود./ ایسنا