اگر یکی از کارمندای شرکتم دفتر دارایی رو اشتباهی پر کرده باشد، برای تعویضش باید چیکار کنیم؟

پرسش

سلام یکی از کارمندای حسابداری شرکتم، دفتر دارایی را بد تنظیم کرده یعنی مطالبی غیر مرتب نوشته و من میخام برای جلوگیری از اتهامات برم تعویضش کنم، چیکار کنم؟

پاسخ مشاور

به اداره ثبت شرکت ها مراجعه تا آگهی های مربوطه انجام شود و اگر کسی ادعای نداشته باشد، دفتر مزبور فک و دفتر جدیدی برای شما صادر می شود.

آیا پاسخ به پرسش حقوقی برای شما مفید بود؟

به مشاوره رایگان حقوقی ای نیاز دارید؟درخواست مشاوره رایگان

با توجه به پیچیدگی مسایل حقوقی و قانونی پیشنهاد ما این است که همواره از وکلا و کارشناسان متخصص مشورت بگیرید. بدیهیست پایگاه صلح هیچ گونه مسوولیتی از بابت استفاده شما از اسناد و مشاوره های منتشر شده در سایت بر عهده نمی گیرد.