خانوادگی

پرسش

الان حدود 7ساله از همسرم که بچه رو برداشته رفته هیچ خبری ندارم و می خواهم به صورت غیابی طلاقش بدهم لطفا کمکم کنید ببینم چکار باید انجام بدم؛ همسرم بعد از خیانتی که بهم کرد فرستادمش خونه پدرش و از اون موقعه به دلیل مشکلاتی که باهاش روبرو شدم دیگه نرفتم دنبالش بعد از اونم مدت 5سال زندان بودم و بعد از ازادیم پیداش نکردم که تکلیفشو روشن کنم و الان فقط میخوام که حکم طلاقش صادر بشه.ممنون میشم ازتون کمکم کنید با تشکر و سپاس از زحماتتون.

پاسخ مشاور

دادخواست طلاق به طرفیت ایشان اقامه و اگر نشانی از اقامتگاه همسرتان ندارید، و یا اینکه ایشان به عضویت سامانه ثنا در نیامده اند، ایشان را مجهول المکان معرفی تا از طریق نشر آگهی ابلاغیه حضور در جلسه انجام شود و اگر حاضر نشدند، رأی غیابی بر طلاق صادر و به ایشان فرصت واخواهی، تجدیدنظرخواهی و فرجام خواهی داده می شود و در صورت منقضی شدن این طرق اعتراض به رأی، می توانید با همراه داشتن رأی دادگاه به دفتر ازدواج و طلاق مراجعه تا تشریفات طلاق انجام شود.

آیا پاسخ به پرسش حقوقی برای شما مفید بود؟

به مشاوره رایگان حقوقی ای نیاز دارید؟درخواست مشاوره رایگان

با توجه به پیچیدگی مسایل حقوقی و قانونی پیشنهاد ما این است که همواره از وکلا و کارشناسان متخصص مشورت بگیرید. بدیهیست پایگاه صلح هیچ گونه مسوولیتی از بابت استفاده شما از اسناد و مشاوره های منتشر شده در سایت بر عهده نمی گیرد.