کتک خوردن از شوهرم

پرسش

سلام وقت بخیر . من و شوهرم باهم بحث کردیم و شروع به فحاشی و توهین کرد و کتکم زد بهش گفتم خودمو میکشم گفت بکش و فلانی اگه هم امشب نکشی. منم رگ دستمو زدم و رفتم بیمارستان بخیه زدن اما پرونده تشکیل نشد. فرداش از شوهرم به خاطر ضرب و جرح شکایت کردم و تو برگه پزشکی قانونی نوشته شده کبودی صورت و پارگی پرده گوش . خواستم بدونم شوهرم میتونه منکر شه و چون رگ دستمو زدم بگه خودزنی کرده و حرفم به جایی نرسه؟ تو خونه تنها بودیم و شاهد هم ندارم. قبلا هم منو زده که مدارک پزشکی قانونیش هست اما رضایت دادم. و اینکه چون قبلی رو رضایت دادم میشه با این پرونده بتونم طلاق بگیرم به خاطر عسر و حرج؟

پاسخ مشاور

اجازه دهید روند تحقیقات دادسرا ادامه پیدا کند و مطابق با واقع اظهارات خود را بیان کنید و بازپرس پرونده اظهارات شوهر شما را نیز بشنود. به تحقیقات محلی استناد کنید و همچنین سوابق ایشان و در صورتی که شکایت ضرب و جرح به نتیجه برسد، به استناد آن می توانید در دعوای طلاق نیز موفق شوید. 

آیا پاسخ به پرسش حقوقی برای شما مفید بود؟

به مشاوره رایگان حقوقی ای نیاز دارید؟درخواست مشاوره رایگان

با توجه به پیچیدگی مسایل حقوقی و قانونی پیشنهاد ما این است که همواره از وکلا و کارشناسان متخصص مشورت بگیرید. بدیهیست پایگاه صلح هیچ گونه مسوولیتی از بابت استفاده شما از اسناد و مشاوره های منتشر شده در سایت بر عهده نمی گیرد.