سلام من پیمانکاری ساختمانی هستم و به دلیل مشکلاتی به ملک مالک آسیب زده شد و ایشون از من چک سفید امضاء بابت خساراتی که بهش زدم گرفت، کل خسارت 80 میلیون بود، ولی 100 میلیون توش نوشته، حالا خواستم بدونم میتونم شکایت کنم که زیاد نوشته؟
سلام وقت بخیر من اگر دادخواست مطالبه چک برگشت خورده حقوقی را از محل اقامتگاه خوانده ثبت کرده باشم و وقت رسیدگی مشخص شده باشد، میتونم بخاطر اینکه نمیدونستم از محل برگشت زدن چک هم میشه شکایت کرد، دادخواستم رو پس بگیرم برم اونجا؟