سلام من مبلغ 15 میلیون دست کسی سفته داشتم، کل این مبلغ به حسابش واریز کردم و گفتم با پست سفته هارو برام بفرسته اونم گفت باشه ولی نفرستاد تا اینکه با پیگیری من گفت پاره کردم ولی الان فهمیدم رفته واخواست کرده چون سفید امضاء بود، من چیکار کنم؟
سلام عرض خسته نباشید دارم من ضامن وام یکی از دوستام به اصرارش شدم که متأسفانه اقساط وامشو نمیده و بانک هم چک منو برگشت زده و منم از دوستم چک دارم اونم برگشت زدم برای شکایت اقدام کردم خیلی هزینه دادگاه بالاست، چیکار کنم؟