سلام من به دلیل مشغله کاری معلم خصوصی زبان گرفتم که تو برخی روزا بیاد منزلم تدریسی داشته باشه و کل شهریه 15 جلسه معلم رو که حدود 2 میلیون میشد براش واریز کردم حالا سه جلسه اومده و میگه من دیگه نمیتونم این ساعت بیام و مابقی هزینه کلاس ها رو هم بر نمی گردونه، پولش اصلاً برام مهم نیست، میخام ادبش کنم شما پیشنهاد می دید چیکار کنم؟