معاونت منابع انسانی قوه قضاییه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: جزییات زمان و مکان مصاحبه علمی جذب عمومی تصدی منصب قضا (جهت خدمت در مناطق محروم ) سال1398؛ ویژه دانشگاهیان ساکن استان تهران و البرز اعلام گردید.

 

Moavenat Manabeh Ensani.jpg (28 KB)

 

مصاحبه علمی‌شفاهی پذیرفته‌شدگان مذکور از دوم اردیبهشت ماه مورخ 1399/02/02 آغاز می‌گردد.
زمان دقیق مصاحبه علمی هر داوطلب طی تماس تلفنی ابلاغ خواهد شد. زمان مصاحبه علمی یکبار تعیین و ابلاغ می‌گردد و امکان تغییر آن وجود ندارد. عدم پاسخگویی به تلفن همراه در دو نوبت به منزله انصراف از شرکت در مصاحبه علمی است. محل خدمت در مناطق محروم عبارتند از استان‌های: کرمان، سیستان و بلوچستان، بوشهر، خوزستان، کردستان و هرمزگان. لازم به ذکر است، پذیرفته شدگان مکلف به سپردن تعهد خدمت 10 ساله در مناطق فوق الذکر به تشخیص قوه قضاییه می‌باشند.
با توجه به نوع پذیرش داوطلبان مذکور که در قالب تکمیل ظرفیت اعلام گردیده است، در صورت عدم تمایل به خدمت در مناطق مزبور به منزله مردود تلقی می‌گردند.
مدارک لازم برای تشکیل پرونده در روز مصاحبه علمی:
اصل و تصویر کارت ملی، اصل شناسنامه و تصویر تمام صفحات آن، تصویر مدارک تحصیلی (کارشناسی یا سطح 2 و بالاتر)، گواهی اشتغال به تحصیل برای داوطلبان در حال تحصیل، تصویر کارنامه تستی و تشریحی
تذکر 1: همه مدارک می‌بایست در قطع A4 تهیه و تحویل شوند.
تذکر 2: در صورت نقص مدارک در روز مصاحبه علمی از تشکیل پرونده ممانعت به عمل خواهد آمد و داوطلب حق شرکت در مصاحبه علمیsapp.ir/qazahrm  را نخواهد داشت.
نشانی محل‌ مصاحبه:
تهران، خیابان حافظ، تقاطع خیابان سمیه، روبروی دانشگاه امیرکبیر، معاونت منابع انسانی قوه قضائیه، طبقه نهم
مواد امتحانی در مرحله مصاحبه علمی عبارتند از: حقوق مدنی، آیین دادرسی مدنی، حقوق جزای عمومی و اختصاصی و آیین دادرسی کیفری.
داوطلبان در صورت قبولی در مرحله مصاحبه علمی به مراحل آزمون شخصیت راه می‌یابند.
شایان ذکر است در خصوص اعلام زمان مصاحبه علمی دیگر استان‌ها با توجه به تداوم وضعیت فاصله گذاری اجتماعی در سطح کشور،تا قرار گرفتن در وضعیت سفید متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.
داوطلبان گرامی توجه داشته باشند ضمن رعایت نکات بهداشتی، به همراه داشتن ماسک و دستکش در روز مصاحبه علمی الزامی می باشد./ ایسنا