سازمان سنجش آموزش کشور جزییات دریافت و رفع نقص کارت این دو آزمون را اعلام کرد. بر این اساس، کارت ورود به جلسه هردو آزمون از صبح امروز (سه‌شنبه) 1 مهر در سایت این سازمان منتشر ‌شده است.

 

Sanjesh.jpg (33 KB)

 

لینک مربوط به پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از صبح امروز (سه‌شنبه) 99/07/01 بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  قرار گرفته و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن شماره پرونده و اطلاعات شناسنامه‌ای نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

در صورت مشاهده مغایرت در بندهای 1،2،3،4،7،8،9،10،11و 12 کارت شرکت در آزمون شما، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور در قسمت ویرایش اطلاعات حداکثر تا تاریخ 99/07/04  منحصراً به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه و از آن طریق نسبت به اصلاح موارد اقدام نمائید.

لازم به ذکر است آزمون همه متقاضیان صبح روز جمعه مورخ 99/07/04 برگزار می‌گردد و فرآیند برگزاری آزمون از ساعت 8:30 صبح همان روز خواهد بود. آدرس محل برگزاری آزمون نیز بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون متقاضیان درج شده است./ سازمان سنجش کشور