سردار حسین رحیمی درباره آخرین روند رسیدگی به پرونده درگیری نماینده مجلس با سرباز راهور اظهار داشت: قرار مجرمیت برای این نماینده صادر شده، آقای عنابستانی طبق کیفرخواست در سه مورد مجرم شناخته شده است.

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ در رابطه با آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده درگیری نماینده مجلس (علی‌ اصغر عنابستانی) با سرباز راهور بیان کرد: این پرونده از ابتدا توسط پلیس تهران در حال پیگیری است، چون به سرباز راهنمایی و رانندگی تهران تعرض شد.

وی ادامه داد: این رفتارها و برخوردها، صحیح نیست، چه می‌خواهد برخورد و رفتار از طرف یک شهروند عادی صورت گیرد یا یک نماینده؛ باید حرمت فردی را که در ساعتهای طولانی، در سرما، گرما، هوای آلوده و شرایط کرونایی به مردم خدمت می‌کند، نگه داریم.

رئیس پلیس تهران بزرگ افزود: قرار مجرمیت برای این نماینده صادر شده، آقای عنابستانی طبق کیفرخواست در سه مورد مجرم شناخته شده و ما نیز از مسیر قانون به جد موضوع را دنبال می‌کنیم.

لازم به ذکر است که علی اصغر عنابستانی، نماینده سبزوار در مجلس، سوم بهمن 99 در حال عبور از خط ویژه به‌دلیل نداشتن برگ تردد با یک سرباز راهور درگیر شد که این اتفاق واکنشهای زیادی را در پی داشت تا جایی که ستاد کل نیروهای مسلح نیز به موضوع ورود پیدا کرد./ تسنیم