وکیل خانواده خرمدین اظهار داشت: با از آغاز وقوع این اتفاق هولناک تا به امروز خواهر و برادر بابک کاملا تنها بوده‌اند و هیچ خبری از نهادهای حمایت‌کننده یا امدادرسانی به ایشان نبوده است.

مهدیه درویش‌وند در خصوص آخرین وضعیت پرونده قتل بابک خرمدین، بیان کرد: سابقاً پرونده‌های جنجال‌برانگیز قضایی سوژه کسب شهرت و سوء استفاده‌ افراد جویای‌ نام قرار گرفته بود اما پرونده قتل بابک خرمدین به جهت شخصیت مقتول و ابعاد خاص پرونده و گسترش اخبار مربوط به آن در فضای مجازی، دستاویز جدیدی برای سوء استفاده جهت کسب شهرت شده است.

وی ادامه داد: از بدو انتشار این خبر، از نزدیک با خواهر و دورادور با برادر بابک خرمدین آشنا شدم و شاهد اوضاع روحی بسیار ناراحت‌کننده ایشان بودم. از آغاز وقوع این اتفاق هولناک تا به امروز به جرأت می‌توانم بگویم خواهر و برادر بابک کاملا تنها بوده‌اند و هیچ خبری از نهادهای حمایت‌کننده و ارگان‌ها یا امدادرسانی به ایشان نبوده است و در معرض آماج ادعاهای کذب، طنزپراکنی و فحاشی‌ها قرار داشتند که شرایط نامساعد ایشان را به مراتب وخیم‌تر می‌کرد.

درویش‌وند اضافه کرد: آنچه بیش از هرچیز برای خواهر و برادر بابک خرمدین آزار دهنده است، سوء استفاده‌ای است که از این پرونده برای کسب شهرت توسط عده‌ای صورت می‌گیرد. اخیرا فیلم‌سازی بدون اخذ مجوز از مقام قضایی و بدون برقراری کوچکترین ارتباطی با خانواده خرمدین، یا دسترسی به محتویات و حقایق پرونده خبر از ساخت مستندی درباره این پرونده داده و حتی نام این مستند و محل نمایش آن را نیز اعلام کرده است.

وکیل خانواده خرمدین افزود: به وکالت از خانواده خرمدین اعلام می‌دارم، هیچ‌گونه مصاحبه و تبادل اطلاعاتی در خصوص زندگی بابک، خانواده ایشان و جریان و محتویات پرونده از جانب خواهر و برادر بابک و نیز مقامات قضایی با این فیلم‌ساز صورت نگرفته و هر مستندی در این خصوص ساخته شود، با عنایت به این عدم تبادل اطلاعات و عدم دسترسی به اطلاعات پرونده ارزش استنادی نداشته و محمل قانونی ندارد./ ایلنا