سازمان سنجش طی اطلاعیه‌ای زمان برگزاری آزمون متقاضیان اخذ پروانه وکالت مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه نوبت دوم سال 1402 را اعلام کرد.

متن اطلاعیه سازمان سنجش به شرح زیر است:

به اطلاع متقاضیان شرکت در آزمون وکالت قوه قضائیه نوبت دوم در سال 1402 می‌رساند که آزمون بعد از ظهر روز جمعه به‌ تاریخ 1402/12/18 برگزار خواهد شد. فرآیند برگزاری آزمون از ساعت 15:00 (سه بعدازظهر) آغاز و دَرب های ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون بسته خواهد شد، لذا همه متقاضیان باید قبل از بسته شدن دَرب های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

الف‌) نحوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون

کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه شنبه به تاریخ 1402/12/15 از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور برای پرینت در دسترس خواهد بود. متقاضیان می‌توانند با وارد کردن شماره پرونده و اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

ب) آدرس، محل‌ رفع نقص کارت و مندرجات کارت شرکت در آزمون

با توجه به دریافت اطلاعات شناسنامه‌ای متقاضیان از سامانه ثبت احوال، امکان ویرایش اطلاعات شناسنامه‌ای وجود ندارد. لذا چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای 1، 2، 3 و 4 (نام خانوادگی نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه و کدملی) کارت شرکت در آزمون، لازم است موارد مغایرت را از اداره ثبت احوال منطقه سکونت خود پیگیری نمائید.

یادآوری: متقاضیان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند./ ایسنا