تصادف عمدی ناشی از دعوا

پرسش

سلام.توی خیابان پسرم با یک پراید که دو نفر سرنشین داشتن کل کل میکردن و انها اصرار به اینکه وایسا تا دعواکنیم تا نزدیک به مغازه ما پسرم از ماشین پیاده شد و پسر دیگرم هم از مغازه خارج شد و به سمت انها رفت. من از سر خیابان به طرفشون میومدم که دعوا صورت نگیرد که راننده پراید یدفعه بدون اینکه پیاده شود و زد و خوردی انجام گیرد به سمت من با شتاب امد و من را زیر کرد و اقدام به فرار کرد. در همان لحظه پلیس و امبولانس امد و مرا به بیمارستان انتقال داد. پای من از چند جا شکسته، کمرم اسیب شدید دیده. بعد از چند روز آنها شاکی شدن که پسرای من قصد حمله به انها داشتن و در خواست خسارت ماشینشان هم کردن. 3 تا مهره های کمرمم شکسته از نظر شما این تصادف بوده یا از عمد حساب میشود؟؟ آیا بیمه خسارت مرا پرداخت میکند؟؟ ممنونم از شما بزرگوار ک مرا راهنمایی میکنید

پاسخ مشاور

اثبات تعمدی بودن این واقعه بر دوش شاکی است یعنی شما، اگر مدعی عمدی بودن ورود آسیب جسمانی بر خویش هستید با طرح دعوای ایراد خسارت بدنی و مطالبه ضرر و زیان ناشی از آن، دعوای کیفری خود را پیگیری نمایید.

آیا پاسخ به پرسش حقوقی برای شما مفید بود؟

به مشاوره رایگان حقوقی ای نیاز دارید؟درخواست مشاوره رایگان

با توجه به پیچیدگی مسایل حقوقی و قانونی پیشنهاد ما این است که همواره از وکلا و کارشناسان متخصص مشورت بگیرید. بدیهیست پایگاه صلح هیچ گونه مسوولیتی از بابت استفاده شما از اسناد و مشاوره های منتشر شده در سایت بر عهده نمی گیرد.