جریمه و منع تردد با داشتن برگه تردد کادر درمان

پرسش

باسلام.اینجانب که کادر درمان بیمارستان نظام مافی شوش هستم وخانواده ام درکرج ساکن هستند.15روز هرماه فشرده شیفت میدهم و 15روز رو نزد خانواده می آیم. درتاریخ1400/05/31که قصد اومدن به کرج رو داشتم با توجه به برگه تردد و ارائه کارت شناسایی پلیس راه اندیمشک_خرم آباد بنده رو 525هزارتومان جریمه کردند و برخوردی دور ازشان یک افسر پلیس داشتند.چگونه میتوانم پیگیر این موضوع باشم؟باتشکر

پاسخ مشاور

از بابت جریمه راهنمایی می توانید اعتراض خود را از طریق مراکز پلیس +10 ثبت و پیگیری کنید و نسبت به رفتار و برخورد راهور اگر توهینی به شما صورت گرفته است و شاهدی برای اثبات این امر دارید، می توانید از مأمور خاطی شکایت توهین در دادگاه نظامی محل وقوع جرم اقامه کنید. ضمناً اجر نهادن به تمامی خدمتگزاران این مرز و بوم وظیفه یک یک آحاد مردم است و اینجانب به نمایندگی از مجموعه صلح، قلبناً از شما حافظان عرصه سلامت کمال سپاسگزاری و تشکر را دارم.

هر گونه ابهام یا پرسش دیگری برای شما ایجاد شد، حتماً با ما در میان بگذارید. 

آیا پاسخ به پرسش حقوقی برای شما مفید بود؟

به مشاوره رایگان حقوقی ای نیاز دارید؟درخواست مشاوره رایگان

با توجه به پیچیدگی مسایل حقوقی و قانونی پیشنهاد ما این است که همواره از وکلا و کارشناسان متخصص مشورت بگیرید. بدیهیست پایگاه صلح هیچ گونه مسوولیتی از بابت استفاده شما از اسناد و مشاوره های منتشر شده در سایت بر عهده نمی گیرد.