سد معبر

پرسش

همسایه بغلم یک مغازه دار است که یک و نیم متر ورودی در و چهار متر مغازه داره اون قسمت ورودی درش به دیوار ما چسبیده ولی ایشون به عمد تابلو مغازشو میاره روبرو جلو در ورودیش بین ساختمان ما و خودش در خیابان مرز ایجاد میکنه یعنی مغازش اونطرفه جلو مغازش نمیذاره در واقع هدفش ایجاد مرز در خیابان است که ماشین های منزل ما یک سانت نرن طرف اون میدان نمیده ما احساس راحتی کنیم در پارک کردن ماشین خودمون ما صبح بیدار میشیم میبینیم ایشون تابلو گذاشته درست جلو ماشین ما میشه درسته جلو درخودشه ولی درست از مرز و ما ممکنه به تابلو ایشون برخورد کنیم با ماشین از دفتر خدمات قضائی با عکس مزاحمت و صورت جلسه پلیس برم به جایی میرسم؟ چون شاهد ندارم اهالی کوچه هم روستایی اونن تبانی کردن منو اذیت کنن

پاسخ مشاور

قرار دادن تابلو در خیابان مزاحمتی برای شما ایجاد ننموده است البته ایشان حقی بر گذاشتن تابلو در خیابان که جزء اموال عمومی است ندارد. 

آیا پاسخ به پرسش حقوقی برای شما مفید بود؟

به مشاوره رایگان حقوقی ای نیاز دارید؟درخواست مشاوره رایگان

با توجه به پیچیدگی مسایل حقوقی و قانونی پیشنهاد ما این است که همواره از وکلا و کارشناسان متخصص مشورت بگیرید. بدیهیست پایگاه صلح هیچ گونه مسوولیتی از بابت استفاده شما از اسناد و مشاوره های منتشر شده در سایت بر عهده نمی گیرد.