عزل سرپرستی و اعتراض به آن

پرسش

با عرض سلام و تبریک عید و قبولی طاعات

شوهر بنده برای حفظ منافع خودش، اقدام به گزارشات غلط در بهزیستی کرده و پرسنل بهزیستی غیرقانونی با پرونده سازی علیهم ،به دروغ بدسرپرست خوانده و اقدام به اخذ دستور از دادستانی بصورت فوری قطعی کردن و به منزلم ریخته و بچمو باشیون و زاری از دستم گرفته و تحویل وی دادن، بی هیچ گناه تخلفی و بی اطلاع و بدون پرونده و رسیدگی و...! ضمنا از بدو تولد بدون پرداخت هیچ نفقه و بدون ملاقات در این 4 سال، تمام مخارجش را خودم تامین کردم در رفاه و ارامش بوده، و به داماد و دخترش که 8 ساله بچه دار نمیشن، به اسم بچه یتیمو پدر نامعلوم،برای سرپرستی سپرده است، و الان 6ماهه ازدیدنشم مرحومم کردن بعد از 4 سال زحمت برای بزرگ کردنش! درحالیکه برای فرار از مسئولیت و حفظ منافعش تا اونروز از وجود آن اظهار بی اطلاعی میکرده در دادگاه و بهزیستی و محله و...، و از طریق بهزیستی بی خبر از من به آزمایش اثبات نسب فرستاده شدن که + اومده ! و تا بردن خودش علی رغم پیگیریهای مداوم من، از اخذ شناسنامه هم خودداری میکرد با همه اینها دادن بهش و کسی هم رسیدگی نمی کنه 6 ماهه شب و روز در عذابم بخاطر اذیت و آسیب های پاره تنم. داستانم طولانیه و پیامکی زیاد نمیشه نوشت بدبختم کردن یک زن تنها و بی کسم و تنها امید زندگیم بچمه بینهایت ممنون بابت جوابهای کامل و قاطعتون خدا اجرتون بده.

پاسخ مشاور

بایست گزارشات و مستندات موجود در پرونده عزل سرپرستی بررسی شود تا بتوان نظر قطعی و در خور توجه داد. اما فی المجلس به دلیل اینکه عزل سرپرستی قطعی شده است، اعتراضی نمی توان داشت. 

آیا پاسخ به پرسش حقوقی برای شما مفید بود؟

به مشاوره رایگان حقوقی ای نیاز دارید؟درخواست مشاوره رایگان

با توجه به پیچیدگی مسایل حقوقی و قانونی پیشنهاد ما این است که همواره از وکلا و کارشناسان متخصص مشورت بگیرید. بدیهیست پایگاه صلح هیچ گونه مسوولیتی از بابت استفاده شما از اسناد و مشاوره های منتشر شده در سایت بر عهده نمی گیرد.