سلام من تعدادی چک سفید امضاء در دست برادرم داشتم که مبلغ و تاریخ زده رفته برگشت هم زده شکایت کرد ازم من محکوم شدم تو بدوی، برای تجدیدنظر باید چیکار کنم، هیچ قراردادی بینمون نبوده که اثبات کنه ازم طلبکاره؟
سلام روز شما بخیر من کارگر بازار هستم، یه چکی برگشت خورده را از صاحب کارم گرفتم تا به کس دیگه بدم که گمش کردم، حالا صادرکننده زیربار پرداخت اون نمیره میگه چک بیار، صاحب کارمم میگه چون تو گم کردی مسئول پرداخته شی، من چیکار کنم؟؟