سلام خسته نباشید من دو فقره چک صادر کردم که یکیش پاس شد و دومی بخاطر نداشتن موجودی پاس نشد و برگشت خورده، دارنده چک شکایت نمیکنه و همینجور دو سال حساب منو با چک برگشتی نگه داشته، من برای اینکه بخام رفع اثر کنم باید شکایت کنه، شما چه راهکاری پیشنهاد می دهید؟