دادستان کرج اعلام کرد: چهار زندان البرز 22 هزار نفر جمعیت دارند ولی تاکنون حتی یک مورد گزارش ابتلا به ویروس کرونا در چهار زندان استان البرز گزارش نشده است.

 

dadstan karaj.jpg (82 KB)

 

حسن مددی دادستان کرج عصر امروز (پنجشنبه) در جلسه مدیریت بیماری کرونا بیان کرد: از همان ابتدا در زندان‌های استان قرنطینه سه لایه اجرا شد و چهار زندان البرز 22 هزار نفر جمعیت دارند ولی تا کنون حتی یک مورد گزارش ابتلا به ویروس کرونا در آنها گزارش نشده است.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از شیوع و کنترل کرونا در البرز تمهدیات ویژه ای اندیشید شده که یکی از آنها ارائه خدمات الکترونیکی از سوی دادگستری است.

مددی همچنین با اشاره به تهیه و تأمین اقلام ضدعفونی در شهرک‌های صنعتی استان، گفت: خوشبختانه حجم قابل توجهی از نیاز کشور در شهرک‌های صنعتی استان البرز تهیه شد.

دادستان کرج با اشاره به همجواری استان البرز با پایتخت افزود: مراجعه مردم به پایتخت زیاد است اما با همت مسئولان، استان از وضعیت مناسبی برخوردار است.

وی در پایان با تاکید بر اینکه برای مشکلات پسا کرونا باید چاره‌ای اندیشید، گفت: با توجه به ضرری که اصناف متحمل شده اند، لازم است ستاد ملی کرونا چاره‌ای اندیشی کند./ ایسنا