معاونت منابع انسانی قوه قضاییه در اطلاعیه‌ای جذب اختصاصی داوطلبان تصدی منصب قضاء سال 1399 را اعلام کرد.

 

MoavenatManabehEnsani7.jpg (34 KB)

 

متن این اطلاعیه به شرح زیراست:

بدین‌وسیله به اطلاع می‌رساند، جذب اختصاصی داوطلبان تصدی منصب قضاء در سال 1399 مطابق روال سال‌های گذشته و شرایط اعلامی در این اطلاعیه برگزار می‌شود.

بر این اساس سامانه ثبت‌نام اینترنتی جذب اختصاصی، از روز سه شنبه مورخ 99/04/10 بر روی سایت معاونت منابع انسانی قوه قضائیه به نشانی: (www.qazahrm.ir) قرار خواهد گرفت. لذا از کلیه داوطلبان واجد شرایط و علاقمند به شرکت در آزمون مذکور، دعوت به عمل می‌آید، ضمن مطالعه دقیق شرایط و ضوابط  ثبت‌نام، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

داوطلبان، می‌بایست با مراجعه به سامانه مذکور و پرداخت هزینه ثبت‌نام به مبلغ 1.500.000 ریال بصورت اینترنتی، نسبت به تکمیل مراحل ثبت‌نامی اقدام و در پایان، کد رهگیری ثبت‌نام را دریافت و نزد خود نگهداری نمایند. فرایند ثبت‌نام، تا قبل از دریافت کد رهگیری ناقص و بلااثر است. لازم به ذکر است وجه پرداختی به عنوان هزینه ثبت‌نام، به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد و لذا لازم است داوطلبان در ثبت نام و پرداخت هزینه دقت لازم به عمل آورند.

تذکر مهم: داوطلبانی که سابقه قبولی در مصاحبه علمی آزمون‌های گذشته (اعم از جذب عمومی، اختصاصی، مناطق محروم، شورای حل اختلاف و ....) داشته باشند و پرونده ایشان در مراحل مختلف از جمله آزمون شخصیت، گزینش و کارآموزی در جریان باشد، حق ثبت‌نام و شرکت در این فرایند را نخواهند داشت و چنانچه داوطلبی برخلاف این مقرره اقدام نماید، ثبت‌نام وی کأن‌لم‌یکن تلقی می‌گردد و وجه پرداختی به هیچ عنوان به وی مسترد نخواهد شد.

مهلت ثبت‌نام از تاریخ شروع ثبت‌نام ، روز سه شنبه مورخ 99/04/10 به مدت 20 روز خواهد بود و در روز سه شنبه مورخ 99/04/31 پایان می‌پذیرد و این مهلت، تمدید نخواهد شد. تأکید می‌گردد ثبت‌نام، صرفاً به صورت اینترنتی و در مهلت مقرر صورت خواهد پذیرفت. مصاحبه علمی ثبت نام کنندگان از شهریور ماه 1399 آغاز خواهد شد. زمان دقیق مصاحبه علمی هر داوطلب طی تماس تلفنی ابلاغ خواهد شد.

تذکر: زمان مصاحبه علمی یکبار تعیین و ابلاغ می‌گردد و امکان تغییر آن وجود ندارد. عدم پاسخگویی به تلفن همراه در 2 نوبت به منزله انصراف از شرکت در مصاحبه علمی است./ ایسنا