دکتر سعید نمکی در مورد ادعای امام جمعه ملارد مبنی بر اینکه پسرش، پیمانکار سه بیمارستان در شهرستان شهریار است، طی نامه‌ای به رئیس قوه قضاییه نوشت: اگر فرزند من تخلف کرده او را مجازات کنید، اما اگر این کذب است، نیازمند برخورد و پیگیریست.

 

Namaki.jpg (56 KB)

 

دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت طی نامه‌ای به رئیس قوه قضاییه نوشت: اخیرا ویدئویی در شبکه‌­های اجتماعی و فضای مجازی از سخنان امام جمعه محترم ملارد از تریبون نمازجمعه پخش شد که تصاویر هوشمندانه مخربی نیز بدان افزوده بودند که طبق فرمایش ایشان فرزند اینجانب که از حدود بیست سال پیش مهندس عمرانست به عنوان پیمانکار، سه پروژه بیمارستانی را چند سال پیش گرفته و پول آن را برداشته و رفته است.

دستور فرمایید تا رسیدگی شود که اگر ایشان مدرکی دارند که آیا فرزند اینجانب پیمانکار است؟ (که نیست) وجهی را دریافت کرده است؟ (که نکرده است) و یا پروژه­‌ای را که متعهد به اجرا بوده، رها کرده است به اشد مجازات محکوم فرمایید. اینجانب در مبارزه با فساد، خویش و بیگانه نمی‌­شناسم. فرزندان من پدری را تجربه کرده­‌اند که با چهار دهه خدمت، ریالی از بیت‌­المال را جابجا نکرده، یک روز حق مأموریت قانونی نگرفته، اگر غذایی در دفترش خورده وجهش را پرداخته و لیتری از بنزین اتومبیل دولتی صرف خانواده‌­اش نشده است. اگر در سایه چنین پدری فرزندی ناخلف آنگونه که شیخ بزرگوار از جایگاه خطابه‌­های امیرالمومنین (ع) می‌فرماید حضور دارد حقش کشیدن سخت­‌ترین مجازات‌هاست.

اما اگر آنچه فرموده‌­اند، کذبست، به عنوان رئیس محترم حق‌طلب قوه قضائیه اجازه ندهید بعضی از جایگاه‌ها و تریبون‌ها از برخورد قانونی مصون باشند؛ فساد فقط یک جنبه اقتصادی ندارد، لجن‌­مال کردن حیثیت سربازان صدیق نظام، بی­‌اعتمادی مردم از حکومت و اینکه بگویند این هم پرچمدار ضد فساد و بهره برداری مفسدین اقتصادی در راستای تبرای خود از آنچه بر حقوق بیت‌­المال روا داشته­‌اند به بهانه گفتار بی‌­مبنا و ناشیانه فردی از تریبون با اهمیت نمازجمعه نیز نیازمند برخورد و پیگیریست.

تمنای اینجانب در این راستا، جهت دفاع و اعاده حیثیت خود نیست که مردم شریف این سرزمین حداقل خدمات سرباز خدمتگزارشان در چهاردهه خدمت را می­‌شناسند؛ بلکه دفاع از آنانیست که گامی برای فسادستیزی بر­می‌­دارند و با برنامه‌­ریزی سازمان یافته در قد‌م­‌های اول خانه‌­نشین و یا به طرق دیگر گرفتار می‌شوند و دیگران نیز با نگرانی از جو تخریب در این راه پرهراس گام نمی­‌نهند و این خود می‌­تواند به بقای فساد بینجامد. توفیق، عزت و سربلندی آن عزیز ارجمند را از خداوند بزرگ مسألت دارم./ ایلنا