رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز اظهار داشت: با توجه به صحبت‌های مسئولان سازمان سنجش بنا است که آزمون وکالت سال 99، در خرداد ماه برگزار شود.

دکتر جلیل مالکی، رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز در پاسخ به این سوال که آیا زمان برگزاری آزمون وکالت سال 99 مشخص شده است یا خیر، بیان کرد: سازمان سنجش گفته است که زمان برگزاری آزمون را طی روزهای آتی اعلام خواهد کرد.

وی ادامه داد: با توجه به صحبت‌های مسئولان سازمان سنجش بنا شده که آزمون وکالت سال 99، در خرداد ماه برگزار شود، اما هنوز جواب قطعی به کانون وکلا داده نشده است.

مالکی در پاسخ به این سوال که آزمون وکالت سال 1400 چه زمانی برگزار خواهد شد گفت: احتمالاً آزمون وکالت سال 1400 در آبان ماه برگزار شود.

رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز درباره آزمون وکالت سال 99 که به تعویق افتاده بود اضافه کرد: تاکید ما بر این است که آزمون وکالت سال 99 که به تعویق افتاده بود حتماً در خرداد ماه امسال برگزار شود، لذا باید منتظر جواب سازمان سنجش و ستاد کرونا بمانیم.

وی افزود: با توجه به آن که وزیر علوم هم اعلام کرده، آزمون‌های سراسری کارشناسی ارشد برگزار می‌شود، انشاءالله آزمون وکالت هم برگزار شود./ باشگاه خبرنگاران جوان