دادستان عمومی و انقلاب کاشان اظهار داشت: تبعه چینی عامل انتشار تصاویر از روابط خصوصی با دختران ایرانی در کاشان دستگیر شد.

روح الله دهقانی دادستان عمومی و انقلاب کاشان ضمن اشاره به انتشار تصاویر خصوصی یک تبعه چینی با دختران و زنان ایرانی در فضای مجازی در این رابطه بیان کرد: انتشار این تصاویر واکنش‌های زیادی را از طرف هموطنان ایرانی در پی داشت.

وی ادامه داد: در این پرونده شاکیان خصوصی هم اقدام به شکایت کرده بودند و با توجه به حساسیت موضوع این پرونده در دستور کار مقامات قضائی و انتظامی قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی کاشان با اشاره به اینکه این فرد شب گذشته توسط نیروهای انتظامی و اطلاعاتی در عوارضی کاشان دستگیر شد، اضافه کرد: متهم ضمن تفهیم اتهام بازداشت و با اعمال ماده 121 تحت الحفظ به تهران منتقل خواهد شد.

لازم به ذکر است که اخیرا یک پسر چینی ساکن ایران، اقدام به انتشار فیلم‌هایی از روابط خود با دختران نوجوان ایرانی که اکثراً کمتر از 18 سال سن دارند و بدون اجازه آنان در شبکه یوتیوب کرده است. دختران با مشاهده فیلم‌های خود در یوتیوب با کامنت‌هایی به زبان انگلیسی یا فارسی از این جوان درخواست کردند که کلیپ‌ها را از صفحه شخصی خود در یوتیوب بردارد و حتی عده‌ای اعتراض کرده و گفته بودند که قرار نبود این کلیپ‌ها منتشر شود./ مهر