طبق موازین قانونی موسساتی که تحت عنوان موسسه حقوقی و داوری فعالیت می کنند باید توسط  وکلای رسمی دادگستری و قوه قضاییه تشکیل شده و مجوزهای مربوطه را اخذ کرده باشند و همچنین به عنوان یک شخصیت حقوقی در اداره ثبت شرکتها - سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به ثبت رسیده باشند.
 
موسسه حقوقی داوری بین الملل صلح صدرا نیز از از سال 1395 با کسب مجوزهای مربوطه از مراجع ذیربط مشغول خدمت رسانی به جامعه می باشد. در حال حاضر صلح صدرا زیر نظر جناب آقای مسعود اسلامی مهر وکیل پایه یک دادگستری و کارشناس ارشد حقوق خصوصی و امور قراردادها اداره می شود و عمده فعالیت های موسسه در حوزه های وکالت از شرکت‌های خارجی دارای فعالیت تجاری در ایران یا وکالت از نمایندگی‌های آن‌ها، داوری در قراردادهای شرکت‌های تجاری و اشخاص، مشاوره حقوقی و تنظیم کلیه قراردادهای تجاری و خرید و فروش، وکالت در کلیه دعاوی حقوقی اعم از املاک و مستغلات، اراضی، دعاوی مربوط به سرقفلی و حق کسب و پیشه و تجارت، وکیل تخصصی امور ثبتی، وکالت در کمیسیون‌های ماده 100 شهرداری ، وکالت در دادگاه‌های اصل 49 قانون اساسی و مصادره اموال، تخلیه ملک تجاری و مسکونی، زمین خواری، اختلافات پیمانکاری، الزام به تنظیم سند، فسخ قرارداد، ، جرائم رایانه ای، جرائم پزشکی ، وکالت در دیوان عالی کشور، وکالت در دیوان عدالت اداری ، وکالت در دادگاه‌های انقلاب اسلامی و تعزیرات حکومتی، دعاوی ناشی از چک، سفته و اسناد تجاری، مدیریت امور حقوقی در شرکتهای بزرگ، داوری در قراردادها، دعاوی فناوری اطلاعات، فضای مجازی، جرائم رایانه ای، جرائم سایبری، سرمایه گذاری داخلی و خارجی خدمات تخصصی امور مالکیت فکری، وکالت تخصصی امور اراضی و وکیل ملک می باشد. 
 
همچنین در طی 25 سال گذشته آقای مسعود اسلامی مهر وکیل پایه یک دادگستری و مدیر موسسه حقوقی داوری بین الملل صلح صدرا با موسسات و شرکتهای بزرگی همانند تامین اجتماعی، شرکت های سرمایه گذاری سازمان صنایع ملی ایران، گسترش و نوسازی صنایع و یا بانک‌ها، گروه‌های دارویی، شرکت رنا نماینده‌ی انحصاری ولوو سوئد و بسیاری از شرکت‌های معتبر تجاری خصوصی و دولتی همکاری داشته است.
از دیگر خدمات موسسه حقوقی صلح صدرا انجام مشاوره های حقوقی بصورت آنلاین، تلفنی و حضوری است. برای دریافت شماوره تلفنی و یا تنظیم وقت برای مشاوره حضوری می توانید با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.
 
 02122221867 – 02126413112 – 02126413766 – 02126413763- 09121932428 
 
همچنین برای مشاوره حضوری حقوقی می توانید با هماهنگی در محل دفتر شرکت به آدرس تهران، خیابان ظفر، خیابان مصدق( نفت) شمالی، کوچه دامغانی، پلاک38، واحد 2 مراجعه فرمایید.