پرتو برهان‌پور اعلام کرد؛ علیرغم اعلام وکالت از اولیای دم مرحومین ریحانه یاسینی و مهشادکریمی، تا امروز نظریه کارشناسی به وی ابلاغ نشده است.

پرتو برهان‌پور وکیل اولیای دم پرونده حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیست در صفحه توییتر خود نوشت:‌ آقای علی مجتهدزاده و من، در تیرماه و در شعبه 3 بازپرسی دادسرای ناحیه 23 تهران، به وکالت از اولیای دم مرحومین ریحانه یاسینی و مهشادکریمی اعلام وکالت کرده‌ایم، اما نظریه دوم کارشناسی که ظاهرا 100 درصد راننده را مقصر دانسته، به ما ابلاغ نشد.

مجددا لایحه‌ای به شعبه بازپرسی نقده ارسال و ضمن تاکید بر اعلام وکالت در دادسرای نیابت تهران، درخواست ابلاغ نظریه را کردیم، اما تا امروز که 29 شهریور ماه 1400 است، نظریه کارشناسی مذکور که در فضای مجازی هم منتشر شده، به هیچکدام از ما ابلاغ نشده است تا بتوانیم رسماً به آن اعتراض کنیم یا صحبتی در خصوص آن داشته باشیم.

لازم به ذکر است که 25 نفر از خبرنگاران رسانه های کشور صبح دوم تیرماه سال جاری، برای بازدید از طرح‌های ستاد احیای دریاچه ارومیه عازم پیرانشهر شدند که اتوبوس آنان در 15 کیلومتری این شهرستان در منطقه بیگم قلعه پیرانشهر دچار حادثه شد؛ ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی خبرنگاران خبرگزاری‌های ایرنا و ایسنا در این حادثه غم انگیز جان خود را از دست دادند./ ایرنا