پس از گذشت ١٠ روز از وقوع حادثه قتل شهید سرهنگ دوم رنجبر جانشین پاسگاه انتظامی بیدزرد، رئیس کل دادگستری استان فارس از صدور کیفر خواست این پرونده در اولین فرصت ممکن خبر داد.

سید کاظم موسوی در این رابطه بیان کرد: اتهامات وارده به متهم مباشرت در قتل شهید علی‌اکبر رنجبر، سرقت اسلحه سازمانی مرحوم و ایراد ضرب و جرح عمدی سرباز وظیفه است؛ پس از تکمیل تحقیقات و روند مصرّح در قانون آیین دادرسی کیفری صبح امروز پرونده مذکور با صدور کیفرخواست و قرار جلب به دادرسی جهت رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان فارس ارسال شد.

وی ادامه داد: تحقیقات و تکمیل روند قانونی در دادسرا به صورت شبانه روزی و به قید فوریت و البته دقت بالا انجام شده است و وقت رسیدگی دادگاه در سریع ترین زمان ممکن با رعایت موازین شرعی و قانونی تعیین شد که در روزهای آتی برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است که پس از شهادت سرهنگ دوم علی‌اکبر رنجبر در شامگاه 13 بهمن ماه 1400 متهم این قتل در کمتر از 48 ساعت دستگیر و برای انجام روند قانونی و تعیین مجازات به مقامات قضایی استان تحویل شد که پس از گذشت ١٠ روز تحقیقات اولیه در دادسرا به اتمام رسید و پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان ارسال شد./ ایرنا