مهلت ثبت‌نام آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون‌های وکلای دادگستری سال 1401 (مربوط به نوبت پذیرش سال 1400) تمدید شد.

سازمان سنجش کشور اعلام کرد: پیرو انتشار آگهی ثبت‌نام آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون‌های وکلای دادگستری جمهوری اسلامی ایران سال 1401 (مربوط به پذیرش سال 1400) در تاریخ 26 اردیبهشت ماه امسال و با توجه به اعلام اتحادیه دادگستری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا)، مبنی بر اصلاحات آگهی ثبت نام، موارد ذیل برای اطلاع و اقدام لازم اعلام می‌شود:

به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که در مهلت مقرر (از تاریخ 26 اردیبهشت تا تاریخ  4 خرداد) برای ثبت نام اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا روز دوشنبه مورخ 9 خرداد ماه نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام کنند. لذا متقاضیان، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق آگهی ثبت‌نام و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org  مراجعه و برای ثبت نام اقدام کنند.

همچنین با توجه به اصلاحات اعلام شده مقرر شد امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان ایجاد شود. بنابراین متقاضیانی که قبلاً ثبت نام خود را تکمیل و کد رهگیری دریافت کرده‌اند، در صورت تمایل می‌توانند تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند./ ایسنا