عدم تحویل کالا در اسنپ

پرسش

سلام خرید اینترنتی از سایت اسنپ داشتم، کالا به دستم نرسید اما با پشتیبانی تماس گرفته میگه تو سیستم تحویل مشتری تیک خورده، در صورتی که پیک اومده در خونه و نبودیم، مبلغ سفارش یک میلیون است، چیکار کنم؟

پاسخ مشاور

مجدد با پشتیبانی اسنپ تماس بگیرید و موضوع را مطرح و اگر جواب یکسانی دادند، درخواست کنید شما را به بخش حقوقی آن مجموعه متصل و سپس خواسته خود را از آن طریق طرح کنید بلکه راه حلی بتوانند ارائه دهند. در غیر اینصورت از طریق شورای حل اختلاف دعوای مطالبه وجه اقامه کنید. 

آیا پاسخ به پرسش حقوقی برای شما مفید بود؟

به مشاوره رایگان حقوقی ای نیاز دارید؟درخواست مشاوره رایگان

با توجه به پیچیدگی مسایل حقوقی و قانونی پیشنهاد ما این است که همواره از وکلا و کارشناسان متخصص مشورت بگیرید. بدیهیست پایگاه صلح هیچ گونه مسوولیتی از بابت استفاده شما از اسناد و مشاوره های منتشر شده در سایت بر عهده نمی گیرد.