ادعای جعل مبایعه نامه

پرسش

سلام ملکی را بیست و سه سال پیش خریداری کردیم که قولنامه به امضا و مهر شورا رسیده است حالا فروشنده فوت شده پس از سه سال بعد و تنها ورثه آن بعد از ده سال فوت شده و درحال حاضر نوه هایشان مرحوم ادعا دارن که قولنامه جعلی می‌باشد و زمینه که کشاورزی می‌باشد را پس دهید. لازم بذکر می‌باشد که زمینهای مالرو و دیم بوده و ما بیست سال درخت کاشتیم و جاده زدیم و طرف ادعا دیگری هم دارد که پولی ما به مرحوم ندادیم ...آیا با وجود قولنامه طرف می‌تونه از ما شاکی باشه .... در ضمن ما تمام این سالها کلیه حقوق عمران آبادی و پول جاده و.. را به شورا پرداخت کردیم....اگر شورا و شاهدانی که امضا کردند علیه ما شهادت بدهند چی.....ممنون میشم پاسخ دهید..

پاسخ مشاور

هر کس ادعایی دارد، می تواند از طریق مراجع قضایی طرح کند و ایشان می بایست خلاف مستندات موجود ادله و یا مدرک ارائه نمایند و نگرانی در این خصوص برای شما وجود ندارد. 

آیا پاسخ به پرسش حقوقی برای شما مفید بود؟

به مشاوره رایگان حقوقی ای نیاز دارید؟درخواست مشاوره رایگان

با توجه به پیچیدگی مسایل حقوقی و قانونی پیشنهاد ما این است که همواره از وکلا و کارشناسان متخصص مشورت بگیرید. بدیهیست پایگاه صلح هیچ گونه مسوولیتی از بابت استفاده شما از اسناد و مشاوره های منتشر شده در سایت بر عهده نمی گیرد.