تصویب نامه در خصوص ارجاع اختلافهای ناشی از اجرا یا تفسیر قراردادهای مربوط به طرح های عمرانی دستگاه های اجرایی با پیمانکاران و مشاوران برای داوری به شورای عالی فنی سازمان برنامه و بودجه کشور

تصویب نامه در خصوص ارجاع اختلافهای ناشی از اجرا یا تفسیر قراردادهای مربوط به طرح های عمرانی دستگاه های اجرایی با پیمانکاران و مشاوران برای داوری به شورای عالی فنی سازمان برنامه و بودجه کشور
مصوب 1397,12,22

هیئت وزیران در جلسه 22 / 12 / 1397 به پیشنهاد شماره 696540 مورخ 13 / 12 / 1397 سازمان برنامه و بودجه کشور و به استناد اصل یکصد و سی و نهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد:

ارجاع اختلاف های ناشی از اجرا یا تفسیر قراردادهای مربوط به طرح های عمرانی دستگاه های اجرایی با پیمانکاران و مشاوران به شرح زیر برای داوری به شورای عالی فنی سازمان برنامه و بودجه کشور با توجه به تعیین شورای مذکور به عنوان مرجع داوری در قراردادهای زیر مجاز است:

1- شرکت نیک سازان و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سبزوار در ارتباط با پیمان احداث و تکمیل عملیات اجرایی بیمارستان (164) تختخوابی سبزوار.

2- شرکت فلارگ و سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام در ارتباط با پیمان طرح تأمین آب و شبکه آبیاری و زهکشی هلیان (ایلام).

3- شرکت نقش رادیس ماندگار و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین در ارتباط با پیمان احداث ساختمان جانبی قرارگاه پلیس راه استان قزوین.

4- شرکت رویین سازه تهران و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در ارتباط با پیمان های:
الف- احداث سالن سرپوشیده دو و میدانی خرم‌آباد.
ب- احداث سالن ورزشی (6000) نفری کرمان.

5- شرکت آذرپیمان و دانشگاه صنعتی سهند در ارتباط با پیمان احداث ساختمان کتابخانه مرکزی دانشگاه اولویت اول و تکمیل اسکلت بلوک آ (A).

6- شرکت همراهان کیمیا و اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در ارتباط با پیمان تکمیل سالن ورزشی سادات محله رودهن.

7- شرکت آبراه ابنیه شمال و شرکت آب منطقه ای گیلان در ارتباط با پیمان های:
الف- احداث سد لاستیکی دهنه سر بر روی رودخانه سیدعلی اکبری.
ب- تکمیل عملیات باقیمانده احداث سد لاستیکی دهنه سر رودخانه سیدعلی اکبری.

8- شرکت راهداد تهران و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در ارتباط با پیمان اجرای کارهای ساختمانی و تأسیسات مکانیکی و الکتریکی مرکز توان‌ بخشی یزد.

9- سازمان قطار شهری اصفهان و شرکت پل و ساختمان الموت در ارتباط با پیمان قطعه میانی خط یک متروی اصفهان حد فاصل میدان شهدا تا آزادی.

10- شرکت سالار سحاب و شرکت آب منطقه ای هرمزگان در ارتباط با پیمان عملیات اجرایی لوله گذاری قطعه دوم و بخشی از قطعه سوم به طول (5 / 6 کیلومتر) و راه دسترسی، خرید لوله و اتصالات و شیرآلات.

11- شرکت زرگون سازه کرج و شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در ارتباط با پیمان های:
الف- احداث مخزن دوهزار مترمکعبی زرین رود.
ب- احداث مخزن دوهزار مترمکعبی هیدج.
پ- احداث ساختمان آب، دیوارکشی محوطه مخزن هوایی و حصار (فنس) ‌کشی محوطه چاه زرین رود.

12- شرکت صنایع ارتباطی آوا و شرکت گاز استان فارس در ارتباط با پیمان تأمین تجهیزات، پیاده سازی، استقرار، آموزش و پشتیبانی خدمات (سرویس های) مراکز داخلی ساختمان‌های اداره شرکت گاز.

13- شرکت فن آوران پاوه و اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان در ارتباط با پیمان احداث و بهسازی زمین چمن و پیست دو و میدانی شهید علیزاده دهگلان.

14- شرکت هیدرو نیرو پارس و سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در ارتباط با پیمان عملیات اجرایی شبکه فرعی آبیاری تحت فشار اراضی خلیل لو.

15- شرکت سمندیس و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی قم درارتباط با پیمان های:
الف- عملیات مقاوم سازی بیمارستان (250) تختخوابی فرقانی قم.
ب- تکمیل کارهای سازه و کل ابنیه، تأسیسات الکتریکی و مکانیکی بیمارستان (250) تختخوابی فرقانی قم.

16- شرکت الهاک و اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان تهران در ارتباط با پیمان تخریب و بازسازی مدرسه علامه طباطبایی منطقه (12) تهران.

17- شرکت انرژی گستر مشایخ و شرکت شهرک های صنعتی خراسان جنوبی در ارتباط با پیمان احداث شبکه (20 کیلوولت) برق فاز (4) شهرک صنعتی بیرجند.

اسحاق جهانگیری
معاون اول رییس جمهور