پروانه سلحشوری، عضو فراکسیون زنان مجلس گفت:" بعد از انتشار فیلمی از برخورد پلیس با یک دختر جوان در یکی از پارک‌های تهران امروز 30 نماینده در تذکری کتبی به وزیر کشور خواستار توضیح این موضوع شدند". به گفته وی سوال از وزیر کشور درباره علت برخورد خشن نیروی انتظامی با این دختر جوان است.
 
 
salahshor.jpeg (41 KB)
 
 
وی با تأکید بر اینکه تذکر دادن هم آدابی دارد، ادامه داد:"این نوع رفتارها باعث اغتشاش در جامعه می‌شود. در هفته‌های اخیر جو بسیار متشنجی در جامعه ایجاد شده است که به بی‌اعتمادی دامن می‌زند. کشور ما در حال حاضر نیاز به همبستگی و یکپارچگی اجتماعی دارد و این گونه رفتارها تعادل مورد نیاز در جامعه را از بین می‌برد. اینکه عده‌ای حس کنند قدرت داشته و همه کاره هستند و می‌توانند انگ زده و با کسانی که حامی ندارند، برخورد کنند قابل قبول نیست. نمونه آن فیلمی است که اخیراً مبنی بر برخورد راننده اسنپ با یک دختر درباره حجاب منتشر شده است.”
او در پایان افزود:"امر به معروف و نهی از منکر فروع دین است که نباید به آن این طور عمل کرد. این گونه رفتارها برای وقتی بود که قانون جامعی نداشتیم. نمی‌شود با افراد لج کرد و مشکل ایجاد نمود و بعد بگوییم که نهی از منکر کرده و آن فرد را بازداشت کنید این‌ها تنها باعث بی‌نظمی و بی‌قانونی در جامعه می‌شود.(منبع خبر:ایسنا)