در آخرین جلسه دادگاه شبنم نعمت زاده، وکلای متهم اظهار کردند: ویلای نواسان معمولی است/‌ به درخواست پدر موکلمان برای ملاقات با قاضی موافقت نکردیم. 
 
 
 
akharinjalase.jpeg (66 KB)
 
 
وکیل متهم شبنم نعمت‌زاده امروز (دوشنبه) در ششمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات شبنم نعمت‌زاده، احمدرضا لشگری‌پور و شرکت توسعه دارویی رسا که در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران و مفسدان اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی‌مقام برگزار شد، بیان کرد: هنگامی که کلید واژه ویلای لواسان و قاچاق در کنار هم قرار می‌گیرند، مردم فکر می‌کنند که چه اتفاقی افتاده است. من ساختمان ویلای لواسان را از نزدیک دیده‌ام و اصلا شبیه ویلا نیست، شبیه به یک ساختمان است و چندین برابر معمولی‌تر از ویلاهای آن منطقه است.
قاضی مسعودی مقام تصریح کرد: ما موکل شما را به لحاظ ساخت و خرید ویلا تعقیب نمی‌کنیم، آن بحث پولشویی است و به اینکه پول‌های حاصل از منافع دارویی به کجا رفته است، توجهی نمی‌کنیم. رفتار مجرمانه موکل شما در بحث انحصار مطرح است. در اینجا عدم نظارت و مسامحه مورد بحث نیست، آنچه که مبنی بر پولشویی مطرح است توسط دادسرا در حال پیگیری است.
در ادامه مظاهری، وکیل دیگر متهم اظهار داشت: پدر خانم نعمت‌زاده از من خواست که قرار ملاقاتی را برای ایشان با رییس دادگاه هماهنگ کنم، من به ایشان گفتم جناب قاضی نخواهند پذیرفت. آقای نعمت‌زاده اگر نامه ‌نگاری کرده علیرغم میل ما بوده و ایشان به عنوان پدر تصور می‌کرده، باید به فرزند خود کمک کند.
در انتهای جلسه متهم، شبنم نعمت‌زاده با قرار گرفتن در جایگاه مخصوص به آخرین دفاع از خود پرداخت و گفت: وظیفه من پرداخت بدهی است، نمی‌خواهم به کسی مدیون باشم. به آبروی من ضربه خورده است، آدم از اموال خود دزدی نمی‌کند. برداشت من از شرکت در ازای کالاهایی بوده است که به آنجا برده‌ام. بنده 25 میلیارد تومان به شرکت پخش تزریق کردم و پخش را تاسیس کردم، من به بسیاری از مواردی که در شرکت انجام می‌شد، ناآگاهی داشتم. من ملک لواسان را به میزان چهار و نیم میلیارد تومان خریداری کردم و بلافاصله آن را در رهن بانک قرار دادم. اگر آقای لشکری‌پور از من سند دارد بهتر است آنها را ارائه کند.
قاضی مسعودی مقام گفت: مستندات خود را ارائه کنید، یک سال و نیم گذشته و شما هیچ سندی ارائه نکرده‌اید. اگرکه ثبتی‌ های خود را از همان روز اول اعلام می‌کردید، همان املاکی را که یکی یکی اکنون به یاد می‌آورید از روز اول می‌آوردید، جبران خسارت شما انجام می شد. 
قاضی مسعودی مقام ختم جلسه رسیدگی به پرونده را اعلام کرد و به گفته او حکم پرونده در زمان متقاضی اعلام خواهد شد و متهمان ٧ روز مهلت دارند تا لایحه خود را ارایه کنند./ ایلنا