رئیس اداره معاضدت کانون وکلا از ارائه مشاوره حقوقی و قضایی رایگان توسط وکلا به خدمتگزاران عرصه سلامت خبر داد.

 

61609109.jpg (45 KB)

 

حسین محمدنبی رئیس اداره معاضدت کانون وکلای دادگستری مرکز در این باره بیان کرد: با توجه به نظر هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز و به منظور تقدیر و سپاسگزاری از خدمتگزاران عرصه سلامت با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا، روز گذشته اینجانب به عنوان وکیل دادگستری و رئیس اداره معاضدت کانون وکلای دادگستری مرکز طی نامه ای به اداره کل روابط عمومی و آموزش پزشکی، آمادگی خود را برای ارائه مشاوره حقوقی و قضائی به صورت رایگان توسط همکاران وکیل دادگستری اعلام نمودم. امید است بتوانیم با این اقدامات، حمایت و همکاری کامل خود را با این عزیزان داشته باشیم.

در متن نامه اداره معاضدت کانون وکلای دادگستری مرکز خطاب به مدیر کل روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آمده است:

همانگونه که مستحضرید به استناد قانون یکی از وظایف اداره معاضدت کانون وکلای دادگستری، ارائه مشاوره حقوقی و رایگان است. به منظور قدردانی و سپاس و تشکر از کادرهای درمانی مجموعه‌های دست اندرکار در مبارزه با ویروس کرونا و همکاران و خدمتگزاران عرصه سلامت که اقدامات بی‌بدیلی را انجام داده و می دهند و کماکان با ایثار و فداکاری وصف ناپذیر برای ریشه‌کن کردن این ویروس و بیماری اقدام می کنند، اعلام می‌داریم وکلای دادگستری مرکز مستقر در اداره معاضدت این کانون آمادگی برای ارائه مشورت های قضایی و حقوقی را دارند. در صورت نیاز دستور فرمایید با تلفن های ذکر شده در ذیل نامه همه روزه از ساعت 9 صبح الی 12 تماس حاصل نمایید و مشاوره لازم صورت می پذیرد. تلفن: 77612064- 77614464 فکس: 77614629/ ایسنا