معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه از مهلت یک ماهه قوه قضاییه برای ارائه پیشنهادات درباره آیین‌نامه اجرایی قانون استقلال کانون وکلا خبر داد.

 

mosadeq.jpg (79 KB)

 

حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق، در رابطه با این موضوع بیان کرد: در اجرای دستور ریاست قوه قضائیه، مکاتبه‌ای با کانون‌های وکلای سراسر کشور انجام و بار دیگر از آن‌ها خواسته شد تا نظرات و پیشنهادهای خود را در خصوص اصلاح آیین‌نامه اجرایی لایحه استقلال کانون وکلا به معاونت حقوقی و امور مجلس دستگاه قضا اعلام کنند.

وی ادامه داد: همانگونه که ریاست قوه قضاییه در دستور اخیر خود تصریح کرده‌ است «ساماندهی نظام وکالت توسط وکلای متعهد و مسئولیت‌پذیر از اقتضائات تحول در قوه قضاییه است» و ما امیدواریم جامعه حقوقدانان و وکلای کشور با یاری کردن قوه قضاییه، گامی موثر در جهت تحقق تحول مورد نظر بردارند.

معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه ضمن تقدیر از وکلا و حقوقدانانی که با ارایه نظرات و پیشنهادهای راهگشای خود به فراخوان معاونت پاسخ دادند، اضافه کرد: این معاونت همچنان برای تشکیل نشست‌های علمی و برگزاری جلسات هم اندیشی با نمایندگان کانون‌های وکلا آمادگی دارد و معتقد است با تعامل بیش از پیش و پرهیز از دیدگاه‌ها و اقدامات حاشیه‌ساز می‌توان به نتایج مطلوب در این عرصه دست یافت./ ایسنا