سعید عمرانی اظهار داشت: از تمامی ظرفیت‌های قوه قضاییه برای جهش تولید در سال‌جاری، به نحوی مناسب استفاده خواهیم کرد.

 

157178443.jpg (82 KB)

 

سعید عمرانی معاون دادستان کل کشور امروز (پنجشنبه) در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش‌خصوصی استان یزد ضمن اشاره به اهمیت همکاری تمامی بخش‌ها برای تحقق شعار امسال بیان کرد: بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های کشور برای جهش تولید امری مهم و ضروری است و باید با جدیت و احساس تکلیف پیگیری شود.

وی ادامه داد: اگر مشکلاتی در حوزه اجرا و قوانین وجود داشته باشد، در کمیسیون‌های مقررات‌زدایی بررسی و اقدام مناسب در این مورد به عمل می‌آید. تولید و اشتغال برای کشور از اهمیت زیادی برخوردار است، اگر کسی چوب لای چرخ تولید بگذارد، مفسد است و به هیچ وجه پذیرفته نیست و همه باید با همکاری و برنامه‌ریزی برای رونق و جهش آن در کشور اقدام مناسب داشته باشند.

در این جلسه، محمد علی طالبی استاندار یزد نیز تاکید کرد: این رویکرد و هدف ضروری باید تبدیل به راهبرد و جریان در کل این قوه شود و استمرار داشته باشد. سرمایه‌های زیادی داریم که به خاطر مسائل بانکی و قضایی در حال مستهلک شدن است، امیدواریم حمایت قوه قضاییه را برای رفع این‌گونه موارد داشته باشیم. همراهی، همکاری و پیگیری مسائل و حمایت از بخش‌ خصوصی برای تحقق اهداف باید همواره مدنظر تمامی متولیان قرار گیرد./ ایرنا