رییس قوه قضاییه اظهار داشت: دولت باید برای حمایت از تولید با فوریت و کار مضاعف برای رفع مشکل و تعیین وضعیت مجموعه های تولیدی و صنعتی آسیب دیده از خصوصی سازی اقدام کند.

 

2679175_607.jpg (100 KB)

 

سید ابراهیم رئیسی رییس قوه قضاییه صبح امروز در ارتباطی تصویری با رؤسای دادگستری استان های مرکزی و هرمزگان، و در واکنشی به اظهارات رئیس دادگستری استان مرکزی درباره شرکت هپکو، بیان کرد: در جلسه‌ای که با حضور مسئولان قضایی و اجرایی و مدیران شرکت هپکو برای تعیین تکلیف این شرکت در قوه قضاییه برگزار شد، مقرر شد شرکت هپکو به ایمیدرو واگذار شود و اکنون نیز مهم این است هرچه سریع تر وضعیت این شرکت توسط دولت روشن شود.

وی ادامه داد: شرکت هپکو از مجموعه های اقتصادی و صنعتی مهم کشور و استان مرکزی است و اگر به وضعیت آن رسیدگی شود، تأثیر زیادی در تولید ملی در گستره وسیع خواهد داشت و موجب قطع واردات بی‌رویه به کشور خواهد شد و باید موضوع تا حصول نتیجه با جدیت پیگیری شود.

آیت الله رئیسی با بیان این که روشن شدن وضعیت شرکت هپکو موجب روشن شدن وضعیت تولید، کارگران و وضعیت صنعت منطقه می شود، تصریح کرد: دولت باید با فوریت و با کار مضاعف برای رفع مشکل از مجموعه های آسیب دیده از خصوصی سازی در راستای رونق تولید در کشور اقدام نماید. مسئولان همه استان ها بویژه استان مرکزی به عنوان یک استان صنعتی و تولیدی باید اهتمام داشته باشند، هیچ خللی در چرخه تولید ایجاد نشود.

رئیس قوه قضاییه متذکر شد: هر کارخانه یا واحد تولیدی که تعطیل یا نیمه تعطیل شده، باید با کمک مدیران استان به چرخه تولید بازگردد و مشکلاتش برطرف شود؛ در این عرصه اولویت با دولت است اما هر جا نیاز به حمایت دستگاه قضایی هست، باید همکاران ما مسئولان اجرایی را در رفع موانع یاری دهند./ ایسنا