دادسرای نظامی ناحیه جنوب غرب استان تهران درباره پرونده قتل فردی در شهریار اعلام کرد:‌ برای مامور شلیک کننده به متهم پس از احضار و رسیدگی به پرونده دستور صدور بازداشت موقت صادر شده است.

 

96135.jpg (56 KB)

 

علی قاسمی رئیس دادسرای نظامی ناحیه جنوب غرب استان تهران در رابطه با این موضوع بیان کرد: در ساعات پایانی پنج شنبه 17 مهر ماه مأموران انتظامی شهریار به دنبال دریافت گزارشی به یکی از باغ‌های منطقه مراجعه و دو متهم را دستگیر و در صدد انتقال آن دو برای اخذ توضیحات بیشتر در مقر پلیس برمی‌آیند.

وی ادامه داد: هنگام دلالت متهمان به مقر پلیس یکی از آنها ضمن درگیری با ماموران از محل متواری شده که یکی از ماموران برای متوقف کردن وی تیراندازی می‌نماید که در اثر اصابت گلوله، این فرد جان می‌سپارد. بلافاصله پس از اطلاع از این حادثه ناگوار دادسرای نظامی ناحیه جنوب غرب استان تهران به پرونده ورود کرده و ضمن احضار متهم، پس از انجام تحقیقات اولیه قرار بازداشت موقت وی صادر شده و روانه بازداشتگاه می‌شود.

قاسمی افزود: به منظور حصول نتیجه نهایی و انجام تحقیقات تکمیلی در مورد علت دقیق و قطعی وقوع این حادثه پرونده را به صورت ویژه مورد بررسی قرار می‌دهیم./ ایسنا