معاونت منابع انسانی قوه قضاییه اعلام کرد: نتایج آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضا سال 1399 منتشر شده است.

 

Azmoon.jpg (62 KB)

 

داوطلبان دانشگاهی و حوزوی شرکت کننده در آزمون تصدی منصب قضا سال 1399 می‌توانند برای مشاهده کارنامه آزمون تستی خود به سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند. بر اساس این اطلاعیه، داوطلبان پذیرفته شده در مرحله آزمون تستی اعم از دانشگاهی و حوزوی، در آزمون تشریحی شرکت خواهند کرد.

همچنین با توجه به اعمال محدودیت‌های کرونایی، زمان برگزاری آزمون تشریحی با تاخیر همراه است و  در صورت اعلام هرگونه تصمیم جدید از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، جزئیات متعاقباً اطلاع‌رسانی می شود.

لازم به ذکر است، دوم آبان ماه سال جاری آزمون عمومی تصدی منصب قضا در 22 مرکز استان و با حضور حدود 21 هزار شرکت‌کننده برگزار شد.

مقرر شده بود پذیرفته‌شدگان مرحله  آزمون عمومی در بیست و یکم آذر سال جاری، در آزمون تشریحی شرکت کنند و بعد از آن در نیمه بهمن سال جاری نتایج آزمون اعلام و از اسفندماه مصاحبه‌های تخصصی انجام  شود که به دلیل شرایط شیوع بیماری کرونا این روند با تاخیر انجام خواهد شد.

امین‌حسین رحیمی، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه روز برگزاری این آزمون با حضور در حوزه‌ امتحانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفته بود: 80 درصد شرکت کنندگان این آزمون را آقایان و 20 درصد آن را خانم ها تشکیل می‌دهند./ ایرنا