روابط عمومی پژوهشکده شورای نگهبان اعلام کرد: در راستای دسترسی آسانتر به مجموعه قوانین و مقررات مربوط به شورای نگهبان، نرم افزار تلفن همراه اساسنامه شامل مجموعه کامل قانون اساسی و نظرات شورای نگهبان در کافه بازار منتشر و در دسترس کاربران قرار گرفت.

این نرم افزار کاربردی برای عموم مردم خصوصاً اساتید، دانشجویان و پژوهشگران حوزه حقوق عمومی قابل استفاده و بهره برداری است و با استفاده از این برنامک می توان در هر مکان و در هر زمان به متن کامل قانون اساسی و نظرات شورای نگهبان پیرامون آن دسترسی پیدا کرد.

 در این برنامه متن کامل مقدمه و اصول قانون اساسی به همراه نظرات تفسیری و مشورتی شورای نگهبان، تذکرات ارشادی و قانونی شورای نگهبان، نظرات شورای نگهبان در پاسخ به استعلامات اشخاص حقیقی و حقوقی و همچنین نظرات شرعی فقهای شورای نگهبان در دسترس کاربران قرار دارد و کاربران می توانند به راحتی در محتوای آنها جستجو نمایند.

در بخش دیگری قوانین انتخابات مجلس خبرگان رهبری، ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی، شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیاست های کلی انتخابات قابل مشاهده و جستجو است و علاوه بر این مجموعه ای از قوانین و مقررات مرتبط با شورای نگهبان مشتمل بر اصول قانون اساسی، احکام رهبری و سایر قوانین و مقررات مرتبط با شورای نگهبان در این نرم افزار قرار داده شده است.

در این برنامه کاربران همچنین می توانند از آخرین اخبار شورای نگهبان مطلع شوند و دسترسی آسانی به سامانه های مرتبط با شورای نگهبان داشته باشند.

اساسنامه را می توانید از طریق لینک زیر در کافه بازار دریافت کنید:
http://cafebazaar.ir/app/?id=com.hoghooghi.asasname&ref=share
/ ایسنا