سازمان سنجش آموزش اعلام کرد: لینک پرینت کارت شرکت در آزمون وکالت قوه قضائیه از روز سه‌شنبه، بیستم مهرماه بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.

آزمون نیز روز جمعه، بیست وسوم همین ماه برگزار خواهد شد، برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

لازم به ذکر است که در این اطلاعیه به شرح ذیل آمده است:

در صورت مشاهده مغایرت در بندهای کارت شرکت در آزمون، لازم است حداکثر تا تاریخ 1400/07/23 به قسمت ویرایش اطلاعات در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه و از آن طریق نسبت به اصلاح موارد اقدام نمائید.

چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ذیل وجود دارد متقاضیان می‌توانند از ساعت 8:30 الی12:00 ظهر و 14:00 الی 17:00 بعدازظهر روز پنجشنبه 14/7/1400 به نماینده سازمان سنجش  مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط (مطابق جدول شماره 1 و 2 ذیل) مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام کنند.

چنانچه عکس روی کارت متقاضی دارای اشکالاتی از جمله، فاقد مهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس است، ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، 2 قطعه عکس 4×3 و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «2» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه‌ی رفع نقص مراجعه نمایند، موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلّف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.

متقاضیان درصورت لزوم می‌توانند سئوال یا سئوالات خود را در این خصوص با بخش پاسخگویی اینترنتی این سازمان و یا شماره ‌تلفن ‌42163  با پیش شماره 021 در میان بگذارند./ ایرنا