اعتراض شخص ثالث اجرایی

پرسش

با سلام نمیدونم این پیام منو میخونید یا خیر ولی خسته و کوفته از راهرو های دادگاه براتون پیام گذاشتم پول گرفتن وکیل هم ندارم...یه ماشین پراید سال 1390 از نمایشگاه معامله کردم کل پولشو دادم یه وکالت نامه گفت توی دفترخونه آماده است برو بگیر وقت نکردم برم بگیرم همینجوری موند تا سال 96 اومدم خلافی ماشین و بدم گفتن اموال صاحب سند توقیفه باید بری دادگاهی که توقیف کرده البته قبلش دوبارم التزام به تنظیم سند خودرو داده بودم ولی چیزی نشد حالا تو دادگاه اعتراض شخص ثالث زدم از دست صاحب سند و کسی که اموال صاحب سند و توقیف کرده شکایت کردم و همه ی مدارک اصلی ماشین که دستمه یه کپی به دادگاه دادم دادگاه اول تشکیل شد نرسیدم سر وقت بعدش الان رای دادگاه اومده که مدارک من دال بر مالکیت نیست منم فقط و فقط بیمه نامه هایی که از سال 90 بیمه کردم به اسمم هستن موجوده مدرک دیگه ای ندارم الان 20 روز برای تجدید خواهی وقت دادن چیکار کنم ؟ راهنماییم کنید ماشینمم از دست من گرفتن تو جاده و الان پارکینگه؟

پاسخ مشاور

شما اول از همه بایست دلسوز امور خود باشید چون با توجه به مستندات ابرازی اگر در دعوای اعتراض ثالث به عملیات اجرائی حاضر میشدید دیگر نیازی به تجدیدنظرخواهی نبود اما با این شرایط شما ابتدا به یک مشاور حقوقی یا وکیل دادگستری مراجعه تمامی مدارک خود را تقدیم ایشان نموده تا برای شما دادخواست تجدیدنظر با رعایت تمامی الزامات حقوقی تنظیم نماید و با همراه داشتن دادخواست یه یکی از دفاتر خدمات قضایی مراجعه و دادخواست خود را ثبت کنید. 

آیا پاسخ به پرسش حقوقی برای شما مفید بود؟

به مشاوره رایگان حقوقی ای نیاز دارید؟درخواست مشاوره رایگان

با توجه به پیچیدگی مسایل حقوقی و قانونی پیشنهاد ما این است که همواره از وکلا و کارشناسان متخصص مشورت بگیرید. بدیهیست پایگاه صلح هیچ گونه مسوولیتی از بابت استفاده شما از اسناد و مشاوره های منتشر شده در سایت بر عهده نمی گیرد.