عزل وکیل از پیگیری پرونده

پرسش

سلام وکیل بنده برای توهین و تهدید و ضرب و شتم بود که حتی برای یکبار هم با بنده به دادسرا نیومد و تمام کارهارو خودم کردم و زمانی که گفتم کاری نکرده و دیگه نمیخوام وکیلم باشه و پولمو پس بده نمیدونم راست گفت یا نه ولی گفت رفته دادسرا و مدارک منو نگاه کرده فقط و گفت پول بخوام پول تمبر و بقیه رو میگیره و من 8 میلیون دادم تا حالا و 20میلیون بابت یه پرونده ای که خودمم میتونستم برم جلو میگفت پول بده و اولش قرار بود 20 میلیون رو برای تجاوز به عنف بگیره که بعد زد زیرش گفت اون یه پرونده دیگه اس و اونو 50 میلیون میگیرم جدا و بعدشم با بنده بد دهنی کرد و گفت وقتمو نگیر موکل دارم با منم چونه نزن پولمو واریز کن تا کارت رو انجام بدم و خیلی پول دوسته. الان من میتونم پولمو پس بگیرم؟ کلاهبرداره این وکیل من میخواد پولمو بکشه بالا و کاری نکنه برام چون از حرف زدنشم معلومه کار بلد نیست و مطمئنم پول بدم، کارم به موفقیت نمیرسه.

پاسخ مشاور

اگر حق الوکاله مطابق با قرارداد فی مابین پرداخت شده است، و ایشان همراهی جهت پیگیری و حضور در اوقات رسیدگی نداشته، می توانید از ایشان در دادسرای انتظامی وکلا شکایت کنید. 

آیا پاسخ به پرسش حقوقی برای شما مفید بود؟

به مشاوره رایگان حقوقی ای نیاز دارید؟درخواست مشاوره رایگان

با توجه به پیچیدگی مسایل حقوقی و قانونی پیشنهاد ما این است که همواره از وکلا و کارشناسان متخصص مشورت بگیرید. بدیهیست پایگاه صلح هیچ گونه مسوولیتی از بابت استفاده شما از اسناد و مشاوره های منتشر شده در سایت بر عهده نمی گیرد.