فروش موبایل دست دوم معیوب به جای سالم

پرسش

سلام من حدود یکماه پیش یک گوشی سامسونگ A50s دست دوم از یک فروشگاه موبایل فروشی معتبر در سایت دیوار از شهر زابل به مبلغ 5 میلیون و 350 هزار تومن خریداری کردم. من اراک هستم و اقدام به خرید این گوشی از شهر زابل کردم و فروشنده در زمان خرید گفتن که فقط باتریش تعویض شده و هیچ مشکلی نداره و من هم خریدم. بعد از یک هفته گوشی با پست به دستم رسید و وقتی گوشی رو باز کردم خوب و سالم بود ولی از دو روز بعدش خود به خود خاموش میشد و متوجه شدم که cpu گوشی نیمسوزه و هر لحظه ممکنه بسوزه. به فروشنده اطلاع دادم و ایشون گردن نگرفت و گفت اصلا همچین چیزی نیست و بعد از یک هفته گوشی کاملا خاموش شد و دیگه روشن نمیشه و چند جا بردم نشون دادم گفتن که 2 میلیون هزینه داره تا درست بشه. الان من نمیدونم چجوری از فروشنده شکایت کنم لطف می کنید من رو راهنمایی کنید؟

پاسخ مشاور

اگر محل اقامت فروشنده زابل است، بایست در آنجا دادخواست فسخ معامله طرح کنید و به دلیل بعد مسافت و مبلغ خواسته، توجیهی برای طرح دعوا وجود ندارد.

آیا پاسخ به پرسش حقوقی برای شما مفید بود؟

به مشاوره رایگان حقوقی ای نیاز دارید؟درخواست مشاوره رایگان

با توجه به پیچیدگی مسایل حقوقی و قانونی پیشنهاد ما این است که همواره از وکلا و کارشناسان متخصص مشورت بگیرید. بدیهیست پایگاه صلح هیچ گونه مسوولیتی از بابت استفاده شما از اسناد و مشاوره های منتشر شده در سایت بر عهده نمی گیرد.