قصور پیمانکار ساختمانی

پرسش

چندماه پیش برای بازسازی منزل مسکونی با فردی که خود را مهندس وپیمانکار معرفی میکرد به صورت مدیریت پیمان قرارداد بستم. ایشان موظف بوده طبق یکی از آیتمای موجود در قرارداد نسبت به نصب کاشی و سرامیک ساختمان اقدام کند حال که کار کاشی کاری به پاسیو که داخل ساختمان است رسیده میگوید پاسیو جز ساختمان نیست و من انجام نمیدم مضافا اینکه برای تغییراتی که انجام شد چند تیغه و یک دیوار حمال برداشته و جایش از تیرآهن بجای پل استفاده کرده حال که نظرکارشناسی خواستم منکر برداشتن دیوار و جوشکاریای انجام شده است. بارها میگفت مجوز از شهرداری لازم نیست بگیری هر چند این بند در قرارداد وجود داشته و بعهده کارفرما بوده ولی ایشان کار را بدون مجوز تا این مرحله که درحدود 9٠درصد کار تمام شده شروع و پیش برده تکلیف من به عنوان کارفرما چیست؟ اگر با اهمال ایشان خسارتی به ساختمان من واردشده وناامن شده باشدمی توانم علیه ایشان اقامه دعواکنم؟

پاسخ مشاور

کارشناس بایست در این خصوص نظر دهد. از شورای حل اختلاف درخواست تامین دلیل کنید تا کارشناس ملک را مورد بررسی و کارشناسی قرار دهد.

آیا پاسخ به پرسش حقوقی برای شما مفید بود؟

به مشاوره رایگان حقوقی ای نیاز دارید؟درخواست مشاوره رایگان

با توجه به پیچیدگی مسایل حقوقی و قانونی پیشنهاد ما این است که همواره از وکلا و کارشناسان متخصص مشورت بگیرید. بدیهیست پایگاه صلح هیچ گونه مسوولیتی از بابت استفاده شما از اسناد و مشاوره های منتشر شده در سایت بر عهده نمی گیرد.