تصویبنامه هیات وزیران در خصوص ارجاع اختلاف های دستگاه های اجرایی با پیمانکاران و مشاوران برای داوری به شورای عالی فنی سازمان برنامه و بودجه کشور

تصویبنامه هیات وزیران در خصوص ارجاع اختلاف های دستگاه های اجرایی با پیمانکاران و مشاوران برای داوری به شورای عالی فنی سازمان برنامه و بودجه کشور
مصوب 1397,10,19

هیئت وزیران در جلسه 19 / 10 / 1397 به پیشنهاد شماره 565217 مورخ 15 / 10 / 1397 سازمان برنامه و بودجه کشور و به استناد اصل یکصد و سی و نهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد:

ارجاع اختلاف های ناشی از اجرا یا تفسیر قراردادهای مربوط به طرح های عمرانی دستگاه های اجرایی با پیمانکاران و مشاوران به شرح زیر برای داوری به شورای عالی فنی سازمان برنامه و بودجه کشور با توجه به تعیین شورای مذکور به عنوان مرجع داوری در قراردادهای زیر مجاز است:

1- شرکت پاراوان گستر شمال و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی- درمانی استان کرمانشاه در ارتباط با پیمان احداث درمانگاه (کلینیک) تخصصی دانشگاه.

2- شرکت مهندسین مشاور شوادان و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی - درمانی کاشان در ارتباط با قراردادهای:
الف - طراحی نقشه های مرحله اول و دوم و نظارت عالی و کارگاهی درمانگاه (کلینیک) ویژه کاشان.
ب - طراحی نقشه های مرحله اول و دوم ساختمان پردیس آران و بیدگل.
پ - طراحی نقشه های مرحله اول و دوم و نظارت کارگاهی پروژه مجتمع کلاس های آموزشی فرقانی در کاشان.

3- شرکت بلندپایه و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی- درمانی استان کرمانشاه در ارتباط با پیمان های:
الف - انجام عملیات احداث محوطه سازی و منبع دفنی آب بیمارستان سوانح سوختگی کرمانشاه.
ب - احداث مرکز سوختگی (50) تخت خوابی کرمانشاه.

4- شرکت خمش و شرکت آب منطقه ای اردبیل در ارتباط با پیمان احداث آبراه (کانال) اصلی، مخزن تنظیمی و ابنیه فنی آبراه (کانال) اصلی خدا آفرین.

5- شرکت سهند پرهان و شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در ارتباط با پیمان عملیات ساخت و احداث مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر خمین.

6- شرکت ویلاسازان گلستان و شرکت آب و فاضلاب روستایی استان سمنان در ارتباط با پیمان اجرای کارهای تکمیلی و باقی مانده پایگاه ها (سایت ها) و مخازن زمینی و هوایی مجتمع آب رسانی شهدای گمنام شهرستان شاهرود.

7- شرکت لادیز و شرکت آب و فاضلاب استان کردستان در ارتباط با پیمان عملیات اجرای تصفیه خانه فاضلاب مریوان.

8- شرکت راپالو و شرکت آب و فاضلاب خراسان در ارتباط با پیمان احداث تصفیه خانه فاضلاب نیشابور.

9- شرکت تاقدیساز و شرکت تولید و توسعه انرژی اتمی ایران در ارتباط با پیمان احداث هزار (1000) واحد مسکونی در شهرک صدف نیروگاه اتمی بوشهر.

10- شرکت عمران مکانیک پایدار و اداره کل راه آهن تهران در ارتباط با پیمان عملیات بازسازی سکوی (5) ایستگاه راه آهن تهران.

11- شرکت راپالو و اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی در ارتباط با پیمان پروژه راه سازی و آسفالت راه خضری- قائن.

12- شرکت مهراز سامان و مدیریت منطقه ویژه اقتصادی گرمسار در ارتباط با پیمان طرح انتقال آب از بن کوه به منطقه ویژه اقتصادی گرمسار.

13- شرکت گسترش سازه ماد و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در ارتباط با پیمان تکمیل هشت پروژه نیمه تمام استان کردستان.

اسحاق جهانگیری
معاون اول رییس جمهور